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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors
sayajin17
Membre
Messages : 2241


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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors posté le [14/06/2017] à 15:42




Kagerokubushuu – Genba / Shadow Six Samurai – Genba

Fire Warrior / Tuner / Effect

LV2 500/2100

(1) When this card is Normal Summoned: You can target 1 of your banished “Six Samurai” monsters; add it to your hand.

(2) If exactly 1 “Six Samurai” monster you control would be destroyed by card effect, you can banish this card from your GY instead.


Kagerokubushuu – Hatsume / Shadow Six Samurai – Hatsume

Water Warrior / Effect

LV3 1600/1500

You can only use this card name’s (1) effect once per turn.

(1) You can banish 2 “Six Samurai” monsters from your GY and/or face-up from your field, then target 1 “Six Samurai” monster in your GY, except “Shadow Six Samurai – Hatsume”; Special Summon it.

(2) If exactly 1 “Six Samurai” monster you control would be destroyed by card effect, you can banish this card from your GY instead.


Kagerokubushuu – Kizaru / Shadow Six Samurai – Kizaru

Earth Warrior / Effect

LV4 1900/1000

(1) When this card is Special Summoned: You can add 1 “Six Samurai” monster that does not share an Attribute with any monster you control from your Deck to your hand.

(2) If exactly 1 “Six Samurai” monster you control would be destroyed by card effect, you can banish this card from your GY instead.


Kagerokubushuu – Rihan / Shadow Six Samurai – Rihan

Light Warrior / Fusion / Effect

LV5 2400/2400

? “Six Samurai” monsters with different Attributes

Must first be Special Summoned (from your Extra Deck) by sending the above cards you control to the GY. (You do not use “Polymerization”.)

Cannot be used as a Fusion Material.

(1) Once per turn: You can banish 1 “Six Samurai” card from your GY or that you control face-up, then target 1 card on the field; banish it.

(2) If a “Six Samurai” monster(s) you control would be destroyed by battle or card effect, you can banish this card from your GY instead.


DarkAnter
Membre
Messages : 1120


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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors posté le [14/06/2017] à 15:54

C'est très loin d'être mauvais , mais de là à relancer le deck … Si d'autres suivent , peut-être .


Shinratsu
Membre
Messages : 1029


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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors posté le [14/06/2017] à 16:26

Des ninja dans six samurai ? … Etrange, pourquoi pas.

Six sam <3


Quadriforce
Membre
Messages : 317


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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors posté le [14/06/2017] à 18:23

Bon, je crois que je vais ajouter quelques chapitres à ma fic :3


Shing
Membre
Messages : 3820


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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors posté le [14/06/2017] à 19:15

Non mais c'est plus Six Samouraï là ! Samouraï c'est Samouraï un point c'est tout ! C'est complètement différent des Ninja !


J'aurais préféré qu'ils invente 1 archétype qui peut coupler avec Six Samouraï, comme Twilightsworn. C'est plus logique comme ça je trouve. –'


Par contre, je sens que Hatsume sera censurée chez nous (niveau jambe). XD


Spoiler :

Shinratsu
Membre
Messages : 1029


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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors posté le [14/06/2017] à 19:30

Citation de Shing Le [14/06/2017] à 19:15

Non mais c'est plus Six Samouraï là ! Samouraï c'est Samouraï un point c'est tout ! C'est complètement différent des Ninja !


J'aurais préféré qu'ils invente 1 archétype qui peut coupler avec Six Samouraï, comme Twilightsworn. C'est plus logique comme ça je trouve. –'


Par contre, je sens que Hatsume sera censurée chez nous (niveau jambe). XD


La dessus, on est d'accord.

Par contre les interactions avec les cartes bannies dans Six Sam me laissent perplexe…


Lightning
Membre
Messages : 3187


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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors posté le [14/06/2017] à 19:45

Citation de Shinratsu Le [14/06/2017] à 19:30


Citation de Shing Le [14/06/2017] à 19:15

Non mais c'est plus Six Samouraï là ! Samouraï c'est Samouraï un point c'est tout ! C'est complètement différent des Ninja !


J'aurais préféré qu'ils invente 1 archétype qui peut coupler avec Six Samouraï, comme Twilightsworn. C'est plus logique comme ça je trouve. –'


Par contre, je sens que Hatsume sera censurée chez nous (niveau jambe). XD


La dessus, on est d'accord.

Par contre les interactions avec les cartes bannies dans Six Sam me laissent perplexe…


Ouais si j'aime bien le systeme de proteger en ce bannissant x')


Yu-Gi-Bro Team Egality <3
https://www.youtube.com/channel/UCk8FlEotP8pXVKPX2-a_XQw/featured

arclight
Rédacteur d'articles
Messages : 2603


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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors posté le [16/06/2017] à 10:35



Shadow Art of the Six Samurai

Quick-Play Spell

You can only activate 1 card with this name once per turn.

(1) Send 1 monster you control to the Graveyard, then target 1 of your banished “Six Samurai” monsters; Special Summon it.


Bonbon
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arclight
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Messages : 2603


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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors posté le [17/06/2017] à 13:25




cover du pack



Magibullet Shooter Caspar

Level 3 [Attribute Unknown] Fiend-Type Effect Monster

ATK 1200

DEF 2000

You can only use this card name’s (2) effect once per turn.

(1) You can activate “Magibullet” Spell/Trap Cards from your hand during either player’s turn.

(2) If a Spell/Trap Card is activated in the same column as this card: You can add 1 “Magibullet” card with a different name than that card from your Deck to your hand.



(Rainy) Meteorology Lazula

Level 3 WATER Fairy-Type Effect Monster

ATK 1200

DEF 1400

You can only use this card name’s (1) effect once per turn.

(1) If this card is Special Summoned: You can place 1 “Meteorology” Spell/Trap Card from your hand face-up on your Spell & Trap Zone.

(2) During the Standby Phase, if this card is banished and has been banished since the last turn to activate the effect of a “Meteorology” card: You can Special Summon this banished card.


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KiryuRPG
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OCG Deck Build Pack: Spirit Warriors posté le [17/06/2017] à 15:41

Citation de Shing Le [14/06/2017] à 19:15

Non mais c'est plus Six Samouraï là ! Samouraï c'est Samouraï un point c'est tout ! C'est complètement différent des Ninja !


J'aurais préféré qu'ils invente 1 archétype qui peut coupler avec Six Samouraï, comme Twilightsworn. C'est plus logique comme ça je trouve. –'



Bah c'est un peu ce qu'ils ont fait non ? Ce sont des Shadow Six Samourai qui font partie de l'archétype Six Samourai, tout comme les Twilightsworn qui font aussi partie de l'archétype Lightsworn. Je ne vois pas ou est le problème du coup ^^"


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