Bienvenue visiteur, pour poster sur ce forum vous devez vous enregistrer.
Présentations Flux RSS Recherche
Pages : 1 2
Monstre Fusion avec Super Polymérisation
Ryokai
Modérateur

haut haut de page
Monstre Fusion avec Super Polymérisation posté le [14/02/2025] à 19:03

J'ai eu le temps d'aller vérifier dans ce qui est a priori la dernière version en date (Septembre 2024) des consignes officielles et il y a effectivement une permission qui rend publiques certaines données normalement privées pour une durée limitée qui est bel et bien le tour en cours (soit c'est relativement récent, soit ça m'était juste complètement sorti de la tête ^^) :

The following information is considered to be Public Knowledge, unless a card effect states otherwise.

Duelists must answer questions involving the following topics truthfully:

[…]

– Which cards were searched, Set, Summoned, destroyed, banished, activated, or Targeted by an effect during the current turn

Information that is Private Knowledge may not be revealed by a Duelist except by a card effect.

– Duelists may not answer questions about any Game State information that is considered Private Knowledge.

– Intentionally giving false information about something that is considered Private Knowledge, or intentionally revealing information that is considered Private Knowledge, may result in a Disqualification penalty.

The following information is considered to be Private Knowledge, unless a card effect states otherwise:

– All cards still in the Deck (this includes the Main Deck, Side Deck, and Extra Deck)

– All cards that are face-down, even if the cards have previously been face-up

– The cards in either Duelist’s hand

– Which card(s) were searched, Set, Summoned, destroyed, banished, activated, or Targeted by an effect during a previous turn

Kaminari
Membre

haut haut de page
Monstre Fusion avec Super Polymérisation posté le [14/02/2025] à 19:17

Moi et l'anglais ca fait 10… mais du coup j'ai quand même la réponse lol. Pour une fois que je ne dis pas des bêtises :p

Faut dailleurs que je m'assure d'un dernier point sur les possibilités de fusion avec les faces verso mais je verrai sur un autre sujet.

Merci à toi 🙂

Pages : 1 2